وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

زندانی مثل فیلم ها

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ

سلام 

اکنون که این مطلب رو مینویسم در اتاق زندانی شدم شدم

به این صورت که من اومدم از توی اتاق خواهرم کتابی بر دارم بعد یه دفعه مثل فیلم ها باد شدیدی اومد و پنجره رو باز کرد و در حالی که با فریاد نه گفتن من همراه شده بود در اتاق رو بست در حالی که دستگیره در خراب بود 

حالا جالب اینجاس که منوچن روز قبل تمام راه های ارتباطی به خارج رو پاک کرده بودم که یعنی از فضای مجازی به کلی بیرون رفتم و این بین فقط یه وایبر مونده بود که اونم از روی کم محلی پاک نکردم که همین وایبر شد فرشت نجات من به عالم و ادم مسیج دادم که بالاخره دوستم حانیه جواب داد بعد به مامانم زنگ زد و اونا هم قراره برای نجات من با کلید بیان

  • ۹۴/۰۷/۲۳
  • مکتب نرفته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی