وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

عاشق عدد وارقام

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

دیشب توی پارک چن تا پسر بچه دیدم تصمیم گرفتن بازی کردنشو تماشا کنم چون یکی از تفریحات سالممه مشغول حرف زدن با هم بودن یکیشون میگفت "ما ماشینمون شاسی بلنده خیلی عالی کولر میزنی هم خراب نمیشه" یکی دیگشون میگفت "ما سانتافه داریم سانتافه بهتر از ماشین شماس" خلاصه باد! از بحث ماشین رفتن تو بحث بابا یکیشون میگفت "بابای من کشتی گیره  قهرمانه گوانجو شده" اون یکیم گفت "بابای تو که چیزی نیس اگه بابای منو ببینی میترکی"! 

به صورت یک 'من دو نقطه خط'  بهشون نگاه میکردم تو راه برگشت به خونه داشتم فکر میکردم که فقط آدم بزرگا نیستن که عاشق عدد و ارقامن  بعدم فکر کردم که شاید بهتره منم با یه دسته پرنده برگردم به سیارم ولی سیارم رو یادم نمیاد شاید چون منم خیلی زمینی شدم! 


نگارشم هنوزم ضعیفه 

  • ۹۵/۰۷/۰۲
  • مکتب نرفته

نظرات (۱)

  • فاطیما کیان
  • از بزرگتر هاشون یاد گرفتن اخه ...بچه ها الگو پذیرن ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی