وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

تقسیم تنهایی

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

با اینکه همیشه گقتم تنهایی را دوست دارم اما انکار نمیکنم که شب هایی مثل شب های پاییز که هوا زود تاریک می شود دلم میخواست مسیر بازگشت پیاده به خانه را کسی کنارم باشد تا بیشتر احساس امنیت کنم دوست داشتم وقتی در ذهنم هزار انتخاب وجود دارد یک نفر باشد که به انتخاب کردنم قطعیت بدهد از ته دل می خواهم کسی باشد که شب های بی خوابی من او هم بی خواب باشد و با هم از خواب هایی که در بیداری  دیدیم صحبت کنیم با اینکه همیشه گفتم تنهایی را دوست دارم اما دلم می خواست یک نفر باشد که به اندازه من همیشه گفته باشد تنهایی را دوست دارد  آنوقت هر دو خواهیم فهمید تقسیم تنهایی چقدر خوب است و خاصیت عشق این است 

همین

  • ۹۵/۰۷/۲۹
  • مکتب نرفته

نظرات (۱)

چقدر پسندیدم اصطلاح تقسیم تنهایی رو...
پاسخ:
آنچه از دل بخیزد لاجرم  بر دل نشیند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی