وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

وادی نگار

عاقبت منزل ما ما وادی خاموشان است حالیا ...

امکان حیات حیاط

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

من مرتب به حیاط خونه ای که در آینده خواهم داشت فکر میکنم: دوتا باغچه ی بزرگ داره که توی هر کدوم به موازات هم بوته های رز هفت رنگ میکارم و گل محمدی پایین باغچه هم سبزی میکارم واسه تابستون و بهار واسه پاییز هم دور تا دور حیاط گل مریم میکارم و از همه مهم تر دو تا درخت خرمالو با یه درخت انار واسه ی زمستون ورودی خونه یعنی نزدیک صبحونه خوری چهار ردیف گل نرگس میکارم البته باید بگم  میون باغچه درختای سیب و گوجه سبزم  دیده میشه  

در آخر حیاط هم چن تا جوجه دارم با یه دونه  گربه 

 همین 

البته بازم بهش فکر میکنم شاید یه چن تا درخت دیگه اضافه کردم

  • ۹۵/۰۸/۲۶
  • مکتب نرفته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی